Tuesday 27 May 2014

Iklan Adam Kisah

Ramai yang kata kita tak boleh pertikai sesuatu kejadian dengan menanyakan kenapa..

KENAPA...KENAPA...KENAPA...KENAPA...KENAPA...

*Gelak sorang-sorang

"MAMA, KENAPA ADAM TAK TERAPUNG?"

"KERANA DAYA GRAVITI MENARIK ADAM ....."

"KENAPA?"

"......."

"KENAPA?"

"NANTI MAMA PASTI RINDUKAN ADAM!"

*Adam lompat atas mama dia.. =.=


Kenapa? <--- Sel-sel otak tengah berhubung

Sekarang ni aku rasa sel-sel otak aku tengah berhubung..sebab terlalu banyak kenapa dalam kepala hingga aku tak ada jalan penyelesaian dah. Jalan mati! Stuck!

Kenapa..... Ya Allah...

*sedut nafas panjang sesaaangat! pejam mata

Tenangkan hati aku Ya Allah..tenangkan hati kami..hadirkan keajaibanMu untuk kami. Satukan kami dalam keihlasan. Redhai perjalanan perhubungan kami. Percepatkan ikatan halal itu untuk kami.. Aku benar-benar mengharapkan belas kasihMu Ya Allah.


*raup muka



No comments: